Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SchwabXIII

19. 8. 2010 18:18
zas tak horký to neni

že bych byl šťastný z aktivace služby na tři měsíce zdarma a pak najednou zpoplatnění, se říci nedá... Ale stalo se mi to dvakrát a vždy to vyřešil jeden telefonát na infolinku, vysvětlení, že platím za něco, co jsem nechtěl a nevyužívám a ihned jsem to měl deaktivované a na další faktuře odečtené. Navíc při aktivace přichází sms, že se něco takovýho stalo a že pro deaktivaci stačí zaslat nějakou zprávu někam. Zas takový rozhořčený halo bych z toho nedělal ;)

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

19. 8. 2010 21:22
Re: zas tak horký to neni

Hm, a umožňuje to vůbec operátorovi zákon? Uživatel přece může být taky úplný blbec, který neumí deaktivovat to, co mu operátor bez jeho výslovného souhlasu aktivoval. A i úplní blbci mají právo používat služby, na něž jejich rozum stačí a nebýt přitom okrádáni.!!

0 0
možnosti

SchwabXIII

20. 8. 2010 11:16
Re: zas tak horký to neni

stačí pochopit psaný text, což uživatel musel zvládnout už u podpisu smlouvy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1984x
Rád lidem říkám nepopulární věci a nebojím se zastávat nepopulární názory. Rozhodně si ale zachovávám zdravý rozum a nadhled, který je při psaní mých článků zcela zásadní.

CSFD: haack