Děkujeme za pochopení.
SchwabXIII
zas tak horký to neni
že bych byl šťastný z aktivace služby na tři měsíce zdarma a pak najednou zpoplatnění, se říci nedá... Ale stalo se mi to dvakrát a vždy to vyřešil jeden telefonát na infolinku, vysvětlení, že platím za něco, co jsem nechtěl a nevyužívám a ihned jsem to měl deaktivované a na další faktuře odečtené. Navíc při aktivace přichází sms, že se něco takovýho stalo a že pro deaktivaci stačí zaslat nějakou zprávu někam. Zas takový rozhořčený halo bych z toho nedělal ;)
Šerlok Homeless
Re: zas tak horký to neni
Hm, a umožňuje to vůbec operátorovi zákon? Uživatel přece může být taky úplný blbec, který neumí deaktivovat to, co mu operátor bez jeho výslovného souhlasu aktivoval. A i úplní blbci mají právo používat služby, na něž jejich rozum stačí a nebýt přitom okrádáni.
SchwabXIII
Re: zas tak horký to neni
stačí pochopit psaný text, což uživatel musel zvládnout už u podpisu smlouvy.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1984x
CSFD: haack